Funderade på...

att börja blogga lite smått igen. Nu när skolan snart är slut så har jag ju tid över till annat.

Just nu går det iaf grymt bra med hästen, han fick proteinbirst för ett tag sen tack vare stallets otroligt sugiga hö... Jag var ju lite seg på att koppla, precis när han har blivit så jäkla fin i kroppen så händer detta. Men nu har han käkat lucern i typ 2 veckor och ser redan en stor förbättring! Hoppas på att han ser fin ut igen tills han åker på betet tillbaka till sitt gamla hem, lite kul om han ser fin ut när han åker dit igen så får hon se hur fin han kan vara! :)

Annars rullar livet på väldigt bra, har äntligen hittat en ny medryttare till korven som jag tror kommer bli super!
Ikväll blir det att rulla till stallet för en sista provridning som jag redan hade bokat in men tror det blir förra tjejen som provred för dem passade bra ihop Totten och hon sen så var hon väldigt trevlig också.

Nu ska jag fortsätta att skriva på min fysikuppgift...


Bus och gos i hagen med skrutten♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0