provar mig fram

Börjar äntligen få lite koll på alla koder men fortfarande inte helt säker. Provar mig fram för att se vad som blir bäst. Svårt att bestämma mig om just detta. Får väl bli att jag byter design tills jag är nöjd helt enkelt.

Seg dag lite som det lätt blir när man är ledig en så lång tid. Hade tänkt att gå upp absolut senast halv elva men hehehe, den han väll bli halv tolv... Men har rört på mig lite iaf, gick och handla och det tar ju faktiskt 1 timme att gå. Så känner mig lite duktig!
Sen blev det stallet. Fodrade alla hästar och skulle rida men hade ingen ork så skulle longera men det var upptaget i ridhuset. Eftersom min häst beter sig som en galen unghäst när man longerar så hade jag ingen lust att ta konflikter med dom andra om min häst drog med alla andra eller så.
Borstade rent honom ordentligt. Så skönt att det inte är lerigt för då håller sig min häst ren! Även om han försöker skita ner sig så finns det ju inget att bli skitig av.

Sitter nu i soffan och lyssnar på Spotify, kolla nyss på bästa The Bing Bang Theory. haha så bra asså!!!


Bild Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0