härligt med minusgrader

Hejsan svejsan,
Idag blev det en sån där trevlig heldag i stallet, jorå trevligt sällskap men dessa jävla minusgrader... Det gör mig så irriterad att det bara bli kallare och kallare! Fy alltså
Var i stallet nästan 8 timmar, weho kuligt värre! Först red min nya medryttare. Han gick faktiskt fint och jobbade på bra MEN han kunde inte låta bli att bårka lite. Körde några jämnfotahopp och sådär.
Sen blev jag kvar med Mickan och Annica. Hjälpte till med intaget och sen blev jag typ hästskötare åt Mickan. Kul men som sagt lite kallt.

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och lyssmar på Spotify och bara surfar runt.

bild på Totten från i somras,
när han för första gången släpptes i ridhuset
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0